Ragg?

Idag var dagen. Jag har bävat för den här dagen i över en vecka. Men Linus var bestämd, nu var det dags. Jag skulle äta hemmagjorda raggmunkar..Jag vet att det kanske låter konstigt i svenska husmanskost öron men sanningen är den att jag är inte så förtjust i poatismos i huvudtaget (speciellt inte hemmagjord, utan sjukt nog gillar jag pulver mer men L försöker ändra på det) och raggmunk var bland det värsta jag visste. De dagar det serverades raggmunk då levde man på sallad och knäckebröd. Så att äta det frivilligt stog inte högt på min lista inte.



Betyg? Det var faktiskt riktigt gott. Min kille kan han. Med stekt bacon och lingonsylt så gick ju detta ner hur bra som helst och jag reagerade inte ens på om det var någon klump i moset. Ett tips är att kyla ner potatisen innan man gör dem, både lättare och bättre för kroppen.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vet.. hoppas verkligen jag hinner bli bättre. Är det den där denguefebern jag åk på är det ett virus och de försvinner långsamt av sig själv. FAN! Hoppas på vanlig flunsa. Vill ju komma i helgen:)



Jaa jag såg det med. Ecka hade den nerbränd också.. Det får bli min fredags sysselsättning. Den verkar skitbra:)

2011-03-09 @ 20:54:10
URL: http://listolpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0