Solo

Hallooo goooodingar! Idag var jag på det bästa body combat passet på länge. Ni vet när man är super seg innan träning och sitter med fingret på avbokningsknappen men bestämmer sig ändå för att gå? Ni vet den känslan? Det är nästan då träningen blir som bäst. Det var ett sånt jäkla bra pass. Känner mig full av energi och tjejerna som hade passet var sånna energi-boostare. Skönt med en motsats till energitjuvar ;)

Rekommenderar verkligen det nya body combat passet om ni vill svettas och speciellt det på Sats Telefonplan.
Annars då? Inte hunnit så mycket mer än tränat. Jobbade över lite och sen var det bara iväg och träna.

Det är tisdag och jag längtar till helg. Jag längtar efter min mamma som kommer i helgen. Hon, Peppran och Felicia kommer hit bara över dagen för att umgås. Sen ska vi vara barnvakt åt världens sötaste unge. Kommer bli en toppen helg. 

Det är konstigt ibland hur man kan vara omgiven av en massa människor och ändå känna sig ensam. Jag är verkligen inte ensam människa, måste ständigt ha något att göra eller någon att umgås med. (Visst jag njuter ibland av att vara ensam) men nu var jag ensam i helgen, ensam idag och nu känner jag mig ensam. Fast ..eeh..jag var ju inte direkt ensam. Fredags aw = inte ensam. Lördags romme = inte ensam. Söndags mys med Madde = inte ensam.

Nu sitter jag och kikar på resor. Insåg att jag är ledig väldigt mycket i vår, bland annat 2-6:e juni. Weekääänd vore trevligt.

Till denna låt skulle jag kunna springa flera mil:



Feeling so small, this dream was not suppose to break

Kommentarer
Postat av: annaru

kanske för att du varken umgicks med mig lr linus den helgen? ;) <3

2011-03-03 @ 22:15:21
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0