Tv och film

Två favoritprogram efter varandra:



Jobb jägaren



Lyxfällan

Två lite halvt pinsamma program - me like!
Har sett lite filmer på senaste tiden:
Trassel (såg den dock på engelska så Tangled) - Kanon bra tecknad disneyfilm. Den måste ni sen, jag skrattade som en tok. Den var super bra, älskar att se sådana där filmer ibland när man slipper tänka.
The black swan - Halv skum och inte alls så bra som kritikerna sagt. Men helt okej, man borde se den bara för att. Och mycket för dansens skull. Jag älskar balett.
The adjustment bureau - en romantisk thriller som jag trodde skulle vara super bra. Men den var okej, men lite knäpp. Och kunde inte riktigt med en del av historien (ska inte avslöja vad jag störde mig på för då avslöjar jag hela filmen men ja se den och bedöm ni. Men det var balett med i denna också vilket jag gillar.

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-25 @ 17:39:29
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0