Världens tröttaste tjej

Det här blir ett inlägg av världens tröttaste tjej. Var på cross traning, ett pass som jag varit på förut på SATS hötorget som är rena rama döden, men idag så var jag på samma pass fast vid Liljeholmen. Och jag har aldrig varit med om något värre i hela mitt liv. 6 stationer där den första var "hoppiga" utfall. Efter 3 gånger så skriker han fortsätt och då frågade jag killen bredvid mig "hur många vändor är det?!" "ÅTTA!" Fy och jag ville spy efter 3*20 sekunder på bara första stationen. Men fy tusan vad skönt det kändes efter! Och nu är det bara två veckor kvar på mitt kämpande. Om två veckor då har jag tränat minst två gånger i veckan i tolv veckor. WOHO!



Att somna med blött hår har sina för- och nackdelar.
Nackdel - se ut som ett lejon när man vaknar
Fördel - i med ett hårspänne och ready to go

HÄR SKULLE DET HA VARIT EN BILD PÅ VÅRAN NYA SVARTA BIL!
Men den var helt borta från kameran. Eller inte våran. Linus arbetsbil. 
Samma som innan fast en svart, men bara ett tag till sen hoppas vi på en Audi.
Bruuuuuuuuum
Idag har jag förövrigt sett en tjej som kom med en röd och en chockrosa strumpa, någon mer än jag som är lite stressad på morgonen eller klär på sig i mörkret?
Sen såg jag en tjej på träningen som hade en grön och en röd strumpa. En för höger och en för vänster. Så himla festligt! Också sugen på det haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0