You spin me around

Jag sa till mig själv att ta det lugnt med inredningsshoppingen, men det går ju direkt åt pipsvängen kan jag tala om. Snacka om att jag har noll karaktär. Men jag är lite gladare, så den som sagt att man inte blir glad av att spendera pengar har fel!



Jordglob från Mio. (Priset är på hyllan inte globen, så döda mig inte Hottie)


Köpt ett par pastell rosa byxor från H&M. Längtar till vår/sommaren med dessa byxor, mina vita låga converse och inget mer. Hahah jodå, något mer. Ge mig värme, men den kommer redan på lördag har jag hört. Woho 10-15 grader, l o v l e y!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Helt rätt, man blir ju glad av att shoppa =)



2011-04-01 @ 13:52:34
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0