Det finns en särskild plats i helvetet..

Jag har gått med i en grupp eller förening eller vad man ska kalla det genom jobbet.
Idag var första lunchen jag kunde vara med på och det var så kul.
Sen fick jag låna en bok av en kollega på jobbet som jag började läsa på tuben hem.
Jag gick in med inställningen att det nog är en bra bok men inte i den stil som jag brukar läsa
och räknade med att jag inte skulle fastna som jag gör i deckare.
Men efter bara ett fåtal kapitel så är jag fast. 
Återkommer när jag läst klart med betyg.
Nu ner i nybäddad säng, en av de bästa känslorna!



"There's a special place in hell for women who don't help each other" - Madeleine Albright

Ps. my dear friend, så skönt med folk med huvudet på rätt ställe och 
med lika vettiga (och korrekta) åsikter som en själv ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaaw :P Du är bäst och lika korrekt!

2011-05-04 @ 22:01:51
Postat av: Blueberry

Naaaw:P Du är bäst och lika korrekt!

2011-05-04 @ 22:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0