Effektiviteten själv

Idag känns det bättre än igår och det känns jäkligt skönt.
Jag har hunnit med att vara effektiv på jobbet, nu tvättas tvätten, jag äter middag som blev över från igår och ska sen städa hela lägenheten. Det hamnade på min lott att både städa och tvätta idag, och det gör jag faktiskt så gärna (eller hade så klart hellre låtit en städerska göra det) men inte min stackars kille som lagar mat till mig varje dag när jag kommer hem. Förstår ni vad lyckligt lottad jag är? Det är som att ha en Linas matkasse som faktiskt lagar maten också. Okej, ska inte jämföra Linus med Linas matkasse, men ni förstår poängen, he's amazing!

Jahapp sen efter all effektivitet ska jag kila iväg till MQ på ett medlemsevent ikväll med Anna. 
Ska bli riktigt roligt och jag hoppas kanske kunna fynda något. Vilket jag egentligen inte borde,
har plockat upp sommarkläderna från källaren och ja när vädret är så här så är det svårt att bestämma
om man ska lägga ner vinterkläderna eller inte. Så just nu är det kläder överallt, skulle def behöva en sån garderob som Sofia har. Men inte långt kvar till flytt och space, mer än 40 kvm mer än vi har idag. Jag tackar.


Nu till något jätte positivt, helgens väder:


Vädret i Stockholm till helgen, yr.no

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt! Det ser ungefär likadanat ut i min prognos =)

2011-05-05 @ 13:55:57
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0