Fighter

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Idag är jag på superkanonunderbartfantastisk humör!
Jobbat, lunchat i solen, jobbat ännu mer och sen in mot stan för att möta upp Emilia för ett av mina favoritpass. Hade sån jäkla energi på träningen idag så jag tror nog att det kanske, kanske kan ha varit träning för Emilia att ta emot mina slag också haha. Sjukt peppad var jag och när jag kom hem visade jag Linus alla mina boxmoves.

Jag hoppade med sån fart att munnen inte riktigt hängde med haha!

Snart ska jag googla allt vad maxpuls heter. Har på de senaste passen använt min pulsklocka och sen slog det mig idag att jag kanske ska ta reda på vad det är jag mäter.

Förresten; att man kan bli så påverkad av någon annan person?
Just nu andas och lever jag hockey (blandat med en liten sväng av eurovision igår, vill inte ens tänka på den blodiga fight som hade kunnat uppstå OM det varit match igår) men i alla fall jag är lite besatt av hockey och tror att jag blivit proffs. Jag tippar till exempel på att Sverige vinner idag. Mellan Norge och Finland så Finland så klart!
Canada och Ryssland så tror jag Canada. 

Så om jag har rätt då möter Tjeckien Sverige i nästa match och Finland Canada. Dessa matcher kommer Sverige resp Finland att vinna och sen tar Finland hem allt (det är mitt finneblod som talar, morfar är nog stolt just nu).

Haha förstår ni hur impad L skulle bli om jag hade rätt på allt detta?
Kanske värt att betta om det, typ ett års städning. Fast nej ändå inte värt.
Jag har hockey-hybris. Wish me luck att jag har rätt.
Då kommer Linus för alltid vara imponerad av mig.

Nu ska jag diska (jag tittar nämligen knappt på matcherna) jag bara vet.

Kommentarer
Postat av: annaru

skönt med sånt humör :)

2011-05-12 @ 14:03:06
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: Idol

Kan jag inte få se ett likadant glädjehopp fast där du har dina gummistövlar på! Snälla...pleas!



Idolen...

2011-05-12 @ 14:05:20
Postat av: Cali

Ja vilket hopp, i sann S.Dabrowski-anda!

2011-05-12 @ 14:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0