I need a doctor

Jag skrev ett inlägg igår (faktiskt) men det har varit nå driftfel på blogg.se så vi får väl se om/när det behagar dyka upp. Hur som, idag åkte jag till Maddes atelje (hur fint låter inte det?!) för att ge henne lite råd om hennes smycken och fick ett par örhängen med mig hem. Så snällt! Plus att jag bestämt ett armband som jag vill ha, hon gör så snygga grejer! Önskar att jag själv var lika kreativ.

Sen åt vi middag och tog en promenad från medborgarplatsen till t-centralen. Kanon dag med andra ord.

Eller ja den började med ett besök på vårdcentralen. Skulle skaffa starkare allergimedicin och blev totalt dumförklarad, men fick i alla fall medicin och nu kan jag andas och se lite bättre. Jag hatar att gå till doktorn, det är bland det värsta jag vet, och inte för att jag har doktorskräck (dock tandläkarskräck) utan för att jag jämt ångrar att jag gick dit efter mitt besök. Som tur var går jag inte allt för ofta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0