Iiiiih

Jag är överlycklig! Jag har bokat boendet på Gotland, och imorgon styr vi boendet på Öland.
Vi har bokat boendet i Göteborg dagen innan bröllopet. Och det bästa av allt jag har bokat min flygbiljett!!
Ska bli så himla roligt och en bättre start på semestern, än att få spendera den i en av världens bästa städer tillsammans med en av mina äldsta bästa vänner, kan jag inte tänka mig. Vi har planerat att jag ska komma och hälsa på i princip sen sist jag var där (vilket är över ett år sedan) och nu är det dags! Nu har jag mycket roligt att se fram emot och betalade min CSN räkning i veckan som inte behöver betalas förrän på nästa lön så nu är det i princip tomt på kontot. Men desto mer pengar över nästa månad och det kan behövas, iom flytt! Längtar så oerhört mycket så jag tror inte att ni förstår.

Laddade för dagens träning idag med en fyraåring i knät.
Sen blev det 5 km löpning med mamma, älskar att springa med bra musik i öronen!
PEPP
Nu blir det mango och jordgubbar och fortsätta kolla hockey (eller jag ska nog titta på Gossip istället)

Kommentarer
Postat av: moa!!

CAAAANT WAAAAAIT !!!! har ej min egen mobil, ar jaaaatttteee svart att skriva sms pa dnna, darfor sa korta=)) hors snart xxxxx

2011-05-17 @ 09:47:53
Postat av: moa!!

CAAAANT WAAAAAIT !!!! har ej min egen mobil, ar jaaaatttteee svart att skriva sms pa dnna, darfor sa korta=)) hors snart xxxxx

2011-05-17 @ 09:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0