Men när du strippar och klär av dig är det samma grej

Idag har jag hunnit med att jobba i 9 timmar, träna ett svettigt body combat utan strumpor (jag vet, jag är äcklig. Skorna var så snuskiga efter, hello tvättmaskinen), lagat mat, ätit mat, hjälpt Hottie med Spottie och duschat.

Nu blir det läggdags, är helt slut.
Imorgon blir det som vanligt jobb sen ska vi till banken och fixa klart med lånen.
Jag har svårt att tro att detta är på riktigt, att den lägenheten blev just våran.
Känns underbart.



Idag var jag väl inte direkt den smartaste apan i djungeln som valde kjol. Delvis sol, delvis regn och massvis med blåst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha apan i djungeln haha

2011-05-25 @ 19:10:48
Postat av: Sofia

Vad har du för spännande väska? =)

2011-05-26 @ 18:46:00
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0