Morgonstund har guld i mun?

Så härligt med sol!

Igår var vi på sats mingel på Café opera, det var trevligt men inte så storslaget.
Låg i sängen vid klockan två (bra av mig att klara så länge på en fredag!),
och vaknade 7 imorse. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?
Lyckades i alla fall somna om litegrann och tog en frisk morgonpromenad.
Det är inte direkt super fint väder men solen skiner i alla fall och skönt när det blåser lite.

Idag ska jag flyttpacka och fixa här hemma tills Linus kommer hem.
Har jag sagt att jag hatar att packa?!

Dagens +
Min allergi är i princip över! Tar knappt någon medicin längre.
Nässprayen och tabletterna som jag tagit har varit grymma
och nu verkar det som att det kanske är över. JIPPIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0