På tvären

Idag var sista onsdagen som jag behöver stå där i dörröppningen och trängas med folk som kliver av och alla som vill kliva på. Sista onsdagen, så himla skönt! 
Jag har inget emot tvärbanan annars, den åker en rätt mysig väg och går väl kanske lite väl sakta, men det är ju rätt mysigt på morgonen. Men den där trängseln vid på- och avstigning, fyy.

Bild

Idag fixade vi med lånet på banken, hemförsäkring och sen skulle vi till ica maxi och handla. Då fungerade inte mitt kort, antar att det är ett bankbyte på gång och ska försöka logga in och se vad det är som händer.
Så Linus fick betala allt, woops haha. Det blir mycket tjat nu om att vi ska flytta, jag vet, men jag ska äntligen få ett hem.

Kommentarer
Postat av: Em

Vuxenpoäng till dig! Jag har placerat min tjänstepension idag så jag har tagit några pensiospoäng haha det tar sig!

2011-05-25 @ 21:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0