Rajban

Jag älskar mina nya RayBan som min underbara Hottie köpte med sig åt mig från the US. Tack söta rara du för att du orkade springa runt och leta som en tok. Du har en innestående när jag åker ;)


Efter jobbet idag så mötte jag och Karin (min kollega) upp Kajsa (en föredetta kollega) och åt sushi på kungsholmen. Sen tog vi en promenad i Rålambshovsparken. Knäppt namn på en park, rå lamb? Men det var visst en gubbe som hette Åke Rålamb som hade något hus där som ja...ni vet. Historia. Jag tar gärna en park döpt efter mig i framtiden, Angelicaparken..angelianskaparken kanske? Eller ett monument, men då måste jag väl utföra något förträffligt.
Dream big.

Nu ska jag titta klart på mitt avsnitt av Greys, sen sova. Imorgon ska jag jobba, jobba jobba och kanske ev hinna med lite träning? På lördag blir det klippning och sen kommer min underbara mamma ♥.


Idag saknar jag dig, fastän du åkte imorse. Idag var jag inte alls sugen på att behöva sova själv, ogillar skarpt att sova själv. Och hallå Keplers, kan ni ge ut en ny bok tack? Behöver något skrämmande bra att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0