Skratta tills jag gråter

Haha när jag redan gjort er glada med förra inlägget och förhoppningvis fått er att dra på smilbanden så drar jag en chansning att ni gillar min dåliga humor:

Detta har jag mailat ut till mina kompisar idag
"Bin Laden är nu död men hans bröder Marme Laden, och den något mörkare
Choko Laden och vegetarianen Sal Laden är fortfarande på fri fot. Förutom dessa
eftersöks även hans alkoholist till kusin Pinaco Laden och hans senila farbror Varfanvadejag Laden."

HAHAHA så jäkla rolig/dålig. Precis min humor med andra ord.



Detta är också humor, jag och mamma i Thailand i vågorna.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha jag skrattade också när jag läste det. Måste ha samma dåliga humor som du ;-)

2011-05-06 @ 15:19:15
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Anonym

din humor har du inte fått från mej,men bilden på oss i vågen var jäääkligt rolig:)) puss mamma

2011-05-06 @ 22:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0