Twist it

Waaah ont i fötterna och benhinnorna efter allt promenerande på stan idag. Heeelt slut. Men en, två klänningar rikare. Och en grymt snygg bikiniöverdel. Sen gick jag och mamma en sväng på grönan. Åkte twister och drack ett glas vin. Vi tänkte åka insane men det var 50 minuters kötid. Så vi åkte som sagt twister istället, fy i h-vete vad den var läskig. Suget i magen efter första nedförsbacken resulterade i denna bild:
Hahahahaha jag dööör! Det ser verkligen ut som att jag är på väg att börja grina.
Ni måste åka den, suget i magen är underbart..skrämmande men underbart.
Och ni kan ju försöka ta en snyggare bild ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha lika roligt varje gång jag tittar på bilden:)) Puss mamma

2011-05-31 @ 14:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0