Valborgshelgen

Hemma efter en kanon helg i skärgården. En riktigt lugn och skön helg.



Började fredagskvällen med grillad korv och alkoholhaltiga drycker
Underbart med solnedgång till middagen

Hoppbilderna började...
Skålade lite i skumpa med mjukiskläder som vi levde i hela helgen
Efter mycket om och men fick jag dricka mitt älskade vin

Jag och Anna gick ut och hoppade lite i solnedgången

Körde en lek med snygga kepsar, här "Ove Sundberg"

Emilia och jag

Anna hoppade också.

Som sagt haft en toppen helg med promenader, roliga lekar, vin och trevligt sällskap.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Såg härligt ut! Längtar tills vi ska spendera ett par veckor i stugan i sommar =)

2011-05-01 @ 21:09:31
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0