dumstrut

Bänkad framför euro ännu en gång, väntar på Sveriges bidrag sen kommer jag somna som en stock. Måste bara hinna packa lite först, åker hem till min älskade mamma, min älskade släkt och familj.
Jag och mamma ska på en jätte rolig grej på lördag.

Det är lite, lite fight över tv-kontrollen här hemma. Så fort Linus tittar bort från hockeyn så byter jag till euro och tvärtom. Men nu gjorde Canada mål i alla fall, woop woop jag kanske får rätt ändå.

Längtar efter min kompis som befinner sig i Usa och min kompis i NZ.
Och mina två som bor i London och Norge.
Vilka beresta vänner jag har. 





Haha älskar båda bilderna på mig och mina sandror.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Men det positiva är att du har massa roliga ställen att besöka dem på =)

2011-05-13 @ 15:26:53
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0