Zebra-light

Idag är det morsdag och vad passade bättre än att ha mamma här då?
Vi åkte till Mio och hämtade vårat köksbord+stolpar, hann med en sväng på ikea där jag köpte gardiner och sängkläder. Sen åkte vi ner på stan och åt sen lunch/middag med min kusin Madelene. Eller egentligen är det ju mammas kusin. Sen köpte Linus världens snyggaste kostym. Han kommer vara så himla fin på bröllopet.

Nu har vi precis, eller ja en dusch emellan men nästan precis, kommit hem från en löptur. 
Är helt död, men känns bra. 

Köpte en zebra-randig bikini igår..
..med en rosa insida.
Jag fallar lätt för en fin insida. Det bästa som finns är att köpa en väska som är snygg men som har ett underbart fint tyg innuti. Det gör inget att ingen annan ser det, när man ser det själv så blir man lite så där löjligt lycklig i själen.

Kommentarer
Postat av: annaru

haha nu låter du som en riktig modebloggare..and i like it!!

2011-05-29 @ 20:34:11
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: A

Hahaha eller hur! ;) modebloggarn liksom ;) Kul att jag skrivit köksbord+STOLPAR...undrar vad jag köpt för stolpar...

2011-05-29 @ 20:54:42
URL: http://actionj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0